Følg

Tilføjelse af postkasse på Outlook

Åben Microsoft Outlook 2016 fra fjerskrivebordet.

Når Outlook er åbent, skal man klikke på ”Filer” oppe i menubjælken.

Inde under ”Filer” skal man klikke på ”Kontoindstillinger” og derefter vælge ”Kontoindstillinger”.

Inde under kontoindstillinger skal man HUSKE at markere den mail adresse, hvor den nye konto skal tilføjes under, derefter klikke på ”Rediger”.

Når man har valgt kontoen, og klikket på ”Rediger” kommer dette vindue frem. Her skal man klikke på ”Flere indstillinger”

Når du har klikket på ”Flere indstillinger” åbnes dette vindue, her skal du klikke på ”Avanceret” og derefter klikker på ”Tilføj”

Når man har klikket ”Tilføj” får man nu lov til at søge efter hvilken postkasse man vil tilføje. Erstat ”navn på postkasse” med det navn den postkasse du vil tilføje. Klik derefter OK.

Når man har fundet og tilføjet den postkasse man vil tilføje, klikker man på ”OK

Klik på ”Næste”

Klik på ”Udfør”

Klik på ”Luk”

 Nu er postkassen tilføjet til din mail, og du vil kunne se den på venstre side.

Drevet af Zendesk