Følg

Office 365 - bl. a. mail og skema til studerende.

Office 365 indeholder adgang til e-mail, kalender osv. via Outlook Web App samt bruge Web Office - dvs bruge Office-programmer på nettet. Du kan også hente Office til din computer, og bruge den så længe du er studerende på Zealand.

Den e-mail der er tilknyttet din bruger på Office 365, er den e-mailadresse vi sender informationer til, om bl.a eksamen osv. Det er også i kalenderen på Office 365 dit skema vil fremgå.

Din e-mail adresse er brugernavn@edu.easj.dk. D.v.s. at hvis dit brugernavn er lera123x, så er din e-mail adresse lera123x@edu.easj.dk.

Adgangskoden er som udgangspunkt ”Password[4 sidste cifre i cpr]” – F.eks. ”Password1919” hvis de 4 sidste cifre i dit cpr-nummer er 1919. Har du ændret din adgangskode i vores selvbetjening er det denne du skal bruge.

Du tilgår Office365 på http://office.zealand.dk.

Når du er logget på kan du vælge at installere Office på din computer, eller du kan åbne mail, word osv. Første gang du åbner din mail, skal du angive din tidszone - vælg UTC +1 Bruxelles, København .....

 Se Microsofts "Kom godt i gang"-præsentation her:

www.aka.ms/o365studerende

 

Drevet af Zendesk