Følg

Opsætning af administrativ e-mail på iPhone

Zealand mailopsætning på iPhone – Undervisere

På din start skærm, skal du trykke på ”Indstillinger”

 

Inde under ”Indstillinger” skal du trykke på ”E-mail, kontakter, kalendere”

Derefter trykkes der på ”Tilføj konto”

Det er en Exchange-konto vi skal have tilføjet, så tryk på ”Exchange”.

 

I denne menu, skal du skrive din EASJ mail-adresse som er dit brugernavn efterfulgt af @easj.dk

I adgangskode-feltet skal du angive dit adgangskode som du benytter dig af når du logger på fjernskrivebordet eller webmailen. I beskrivelse skal der stå Zealand. Derefter trykkes der på ”Næste”

Når du har tastet din E-mail og adgangskode, og trykket ”Næste” vil du blive mødt af dette. Her vil E-mail og beskrivelses-feltet allerede være udfyldt. Det eneste du skal indtaste er "Server", "Domain", "Brugernavn" og "Adgangskode"

Server: mail.easj.dk

Domain: easj

Brugernavn: Dit brugernavn

Adgangskode: "Din adgangskode som du også bruger til din Webmail, Wifi og fjernskrivebord"

Derefter trykkes på "Arkiver".

Hvis du har tastet alle informationerne korrekt, vil du kunne se dette.

Her skal du vælge hvilken informationer som Zealand-mailen skal hente ned og synkronisere med telefonen.

Derefter trykkes på "Arkiver".

Drevet af Zendesk