Følg

Opsætning af administrativ e-mail på Windows Phone

Zealand mailopsætning på Windows Phone – Undervisere

Du skal ind under ”Indstillinger”

Ind under ”Indstillinger” fanen skal du trykke på ”mail + konti”


 

Derefter trykkes der på ”Tilføj en konto”

Det er en Exchange konto vi skal have tilføjet. Der trykkes på ”Exchange”

I denne menu, skal du skrive din Zealand-mailadresse som er dit brugernavn efterfulgt af @easj.dk

I adgangskode-feltet skal du angive dit adgangskode som du benytter dig af når du logger på fjernskrivebordet eller webmailen. Derefter trykkes der på ”log på”

 

Efter have klikket på "Log På" vil du møde dette besked, her skal du klikke på "Avanceret"

 

Efter have klikket på "Avanceret" vil du blive bedt om at udfylde flere informationer, de skal udfyldes som vist på billedet nedenfor, efter at have udfyldt alle felterne skal du klikke på "Log På"

 

Hvis du har indtastet alle dine oplysninger korrekt vil du se denne besked. Det betyder din EASJ mail nu er tilføjet på telefonen, du skal klikke på "Udført"

 

Drevet af Zendesk