Opsætning af e-mail på smartphone
Zealand mailopsætning på smartphones.
På din start skærm, skal du trykke på ”Indstillinger”
Inde under ”Indstillinger” skal du trykke på ”E-mail, kontakter, kalendere”

Derefter trykkes der på ”Tilføj konto”

Det er en Exchange-konto vi skal have tilføjet, så tryk på ”Microsoft Exchange”.
I denne menu, skal du skrive din Zealand mail-adresse som er dit brugernavn efterfulgt af @edu.zealand.dk hvis du er studerende og @zealand.dk hvis du er ansat.
I adgangskode-feltet skal du angive din adgangskode som du benytter dig af når du logger på Zealand systemer og hjemmesider.

Når du har tastet din E-mail og adgangskode, og trykket ”Næste” vil du blive mødt af dette. Her vil E-mail og beskrivelses-feltet allerede være udfyldt. Det eneste du skal indtaste er "Server", "Domain", "Brugernavn" og "Adgangskode"
Server: mail.zea.dk
Domain: zea.dk
Brugernavn: Dit brugernavn
Adgangskode: "Din adgangskode som du også bruger til din Webmail, Wifi og fjernskrivebord"
Derefter trykkes på "Gem".

Hvis du har tastet alle informationerne korrekt, vil du kunne se dette.
Her skal du vælge hvilken informationer som Zealand-mailen skal hente ned og synkronisere med telefonen.
Derefter trykkes på "Arkiver".
